Konvertering på hög nivå
Är du intresserad av att starta e-handel idag?
- En offert är helt gratis och inte ett bindande avtal
Starta e-handel med en byrå som har varit med i branschen över 20 år och som vet hur branschen har förändrat samt utvecklats över tiden. Vi har koll på hur gårdagens e-handel såg ut och håller oss ständigt uppdaterade över hur morgondagens e-handel utvecklas.
Har du en produkt som funkar ute i den riktiga världen men önskar att starta en e-handel och börja sälja online? Då har du hittat rätt. Välkommen till Eastlane!
Eastlane hjälper dig att starta upp din e-handel och ger dig vägledning över hur du ska gå tillväga.
Är du orolig över att vi kommer lämna dig i sticket när vi är klara med uppbyggnaden? Vi lovar att inte göra det förrän du kan sköta din e-handel helt själv
Vi har erfarenheten med oss i ryggen och Eastlane garanterar att din e-handel har de allra senaste modulerna och apparna integrerade.
Vi konverteringsoptimerar din nuvarande e-handel och garanterar att höja din nuvarande konverteringsgrad.
Vill du läsa på lite djupare om skillnaderna mellan Magento 2 och Shopify så har vi en guide publicerad för just det.
Magento 2 eller Shopify, vilken ska du välja?
Detta är en integrerad del av alla e-handelsbutiker, varukorgen. Det är här dina slutkonsumenter lagrar sina produkter för att fortsätta med kassaprocessen. En flexibel vagn låter både gästanvändaren och registrerad användare gå till kassan. Som jämförelse kräver gästutcheckningen inte att användaren registrerar sig på sajten, vilket gör processen snabbare.
En bra e-handelswebbplats ger dig möjligheten att integrera med olika betalningsportar genom att inte begränsa dina val till ett fåtal utvalda. Det är en integrerad del av e-handelswebbplatser som kan göra eller bryta kundupplevelsen.
En hälsosam orderhanteringspanel förenklar handlarnas uppgift att få information om avbokning av köpare, återbetalningar, verifiering av efterkravsbeställning, uppdatering av bytesorderstatus och mer. Panelen hjälper handlaren att hantera sin beställning och övervaka slutförandet av densamma.
En hälsosam orderhanteringspanel förenklar handlarnas uppgift att få information om avbokning av köpare, återbetalningar, verifiering av efterkravsbeställning, uppdatering av bytesorderstatus och mer. Panelen hjälper handlaren att hantera sin beställning och övervaka slutförandet av densamma.
En hälsosam orderhanteringspanel förenklar handlarnas uppgift att få information om avbokning av köpare, återbetalningar, verifiering av efterkravsbeställning, uppdatering av bytesorderstatus och mer. Panelen hjälper handlaren att hantera sin beställning och övervaka slutförandet av densamma.
En hälsosam orderhanteringspanel förenklar handlarnas uppgift att få information om avbokning av köpare, återbetalningar, verifiering av efterkravsbeställning, uppdatering av bytesorderstatus och mer. Panelen hjälper handlaren att hantera sin beställning och övervaka slutförandet av densamma.
Rapporterna ska finnas tillgängliga som exporter som innehåller detaljerad information om beställningar, kunddatabas och produktrapporter vad gäller katalog. Det är ganska användbart för att analysera tillväxten av verksamheten. Webbplatserna bör vara förintegrerade med marknadsföringsverktyg och analyser för att bättre marknadsföra varumärket och läsa rapporter om butikens prestanda.
Att integrera logistiktjänster möjliggör inte bara sömlös frakt utan säkerställer också att handlaren och konsumenten får kuriruppdateringar i realtid tillsammans med möjlighet att spåra order. Detta gör att användaren kan hantera försändelser från samma panel istället för att kontakta budpartnerna separat.
Bestämmelser för att skicka och ta emot aviseringar i rätt tid om dina beställningar finns tillgängliga på panelen. På så sätt kan en handlare hålla sina kunder informerade om beställningens status och få densamma via systemet.
Innehållshanteringssystem används för att hantera webbplatsens innehåll som logotyp, banner, sidfotslänkar, policyer och produkter från själva baksidan.
Är du intresserad av att sätta upp en e-handel. Tveka då inte på att ta kontakt med oss.
Att handla online ökar varje år. Bara det senaste året så har det ökat med 16% och under pandemins år (2020) så ökade det med 40% enligt E-barometern. Håller dessa siffror i sig så inser vi gott och väl att e-handel är framtiden. Vi tror dock inte bara på e-handel utan snarare en kombination av det verkliga livet tillsammans med att handla online.
Att starta e-handel idag är mycket enkelt. Har du en komplicerad produkt som kräver mycket modifikationer samt har många olika tillval så rekommenderar vi att du använder dig av CMS-systemet Magento. Är det enkla produkter som t.ex skor, leksaker eller växter så rekommenderar vi att du använder dig av CMS-systemet Shopify.
Du kan kontakta oss på Eastlane för att starta din nya e-handel eller utveckla din nuvarande e-handel genom att klicka här eller skriva till fredrik.ahlen@eastlane.se.
Läs mer om våra Shopify-utvecklare eller om våra magentokonsulter. Där kan du se mer specifikt om vad vi gör och hur vi går tillväga för att starta upp din nya e-handel eller om du vill utveckla din nuvarande e-handel.
Ni hittar oss på
Klarabergsviadukten 63
111 64
Stockholm