Adobe Commerce plattform - bild på adobe commerce admin

Adobe Commerce – Ett komplett system för din e-handel

Adobe Commerce har kraftfulla verktyg som låter dig med säkerhet starta, hantera och skala upp din verksamhet, inklusive möjligheten att vara värd för flera instanser på en plattform och molndistribution, samtidigt som inbyggda integrationer med Adobe-produkter som Analytics, Target, Experience Manager och Creative Cloud hjälpt till att ta personaliseringen till nästa nivå.

Funktionslista för Adobe Commerce

Här hittar du alla funktioner som kommer med Adobe Commerce.

Sidbyggare och innehållsstaging

Öka försäljningen och produktiviteten genom att göra det möjligt för dina affärsteam att enkelt skapa, förhandsgranska och schemalägga innehållsuppdateringar utan att involvera IT. Kombinera text, bilder, video, skjutreglage och mer i flexibla layouter och ett enkelt dra och släpp-gränssnitt. Förhandsgranska alla ändringar efter datum eller butiksvy för att garantera en felfri kundupplevelse och optimera tidpunkten och effekten av webbplatsuppdateringar genom att hantera alla ändringar via en tidslinjepanel. Distribuera uppdateringar automatiskt vid schemalagda tider för ökad effektivitet.

Kundsegmentering och personalisering

Skapa personliga shoppingupplevelser som ökar konverteringsfrekvensen genom att dynamiskt visa innehåll, kampanjer och priser för specifika kunder baserat på egenskaper som deras plats, kön, orderhistorik, livstidsköpsvärde, önskelista med mera. Du kan också rikta in dig på okända webbplatsbesökare baserat på de produkter de har tittat på eller artiklar i kundvagnen.

Tillgångshantering och integrerad Adobe Stock

Få tillgång till och sök sömnlöst i en av de största och bäst omhändertagna bildbankerna i världen. Effektivisera ditt designflöde genom att surfa, licensiera och använda bilder över hela din webbplats från bekvämligheten med Media Gallery.

Live Search drivs av Adobe Sensei

Skapa bättre konverteringsupplevelser för webbplatssökning och ge handlare fler kontroller att optimera. Kombinera kraften i Adobe Sensei AI med handelsdata för att returnera mycket relevant sökning när du skriver resultat – samtidigt som du förenklar backend-hanteringen. Handlare kan skapa omfattande sökupplevelser, regler, synonymer med mera direkt i Adobe Commerce-administratören för att hjälpa kunderna att snabbt hitta det de vill ha snabbare.

Produktrekommendationer som drivs av Adobe Sensei

Öka engagemanget och konverteringen samtidigt som du arbetar mer effektivt med AI-drivna produktrekommendationer. Adobe Sensei analyserar automatiskt kundernas beteende, bearbetar det med hjälp av maskininlärning och rekommenderar produkter till varje kund när de bläddrar bland sidor i ditt skyltfönster. Det strömlinjeformade arbetsflödet ger ditt team möjlighet att hantera allt detta med ett dedikerat användargränssnitt inbäddat direkt i Adobe Commerce-administratören.

Omedelbart köp

Öka konverteringsgraden för återkommande kunder med ett nytt kassaalternativ för direktköp. Kunder kan använda tidigare lagrade betalningsuppgifter och leveransinformation för att hoppa över kassasteg, vilket gör processen snabbare och enklare, särskilt för mobila kunder.

Visuell merchandising

Optimera produktkategorisidor för att öka försäljningen genom att ordna produkter med ett enkelt dra-och-släpp-gränssnitt eller sorteringsregler som beställer produkter efter bästsäljare, färg, högsta marginal eller senaste tillägg. Spara tid genom att ställa in regler för att automatiskt tilldela produkter till specifika kategorier baserat på deras attribut, till exempel varumärke, pris eller datum som skapats.

Kraftfulla Business Intelligence-funktioner

Utnyttja dina data för att driva tillväxt genom att ge dina team kapacitet. Få enkel åtkomst till och analysera dina Adobe Commerce-data och andra datakällor för att få en 360-gradersvy över ditt företag. Utvärdera marknadsföringsavkastning, kvarhållningsinsatser, konverteringsfrekvenser och mer, när du lär dig mer om dina kunder.

Responsiva designteman

Skapa snabbt en webbplats som är optimerad för alla enheter genom att utnyttja inbyggda referensteman för responsiv design. De responsiva teman anpassar och justerar hur menyer, bilder, kassa och andra funktioner visas för att passa skärmar på stationära datorer, bärbara datorer, surfplattor och mobila enheter. Teman är beröringsvänliga, lätt anpassade och erbjuder SEO-fördelar.

Studio för progressiv webbapp (PWA)

Adobe PWA Studio gör det möjligt för handlare och utvecklare att skapa tillförlitliga, snabba och engagerande mobilupplevelser för att öka konverteringsgraden och öka engagemanget. Leverera appliknande funktioner som omfattande visuella objekt som är perfekt anpassade till den lilla skärmen, användbarhet med begränsad nätverksanslutning och åtkomst till inbyggda push-meddelanden. Snabba på tiden till marknaden och sänk den totala ägandekostnaden med referensteman, guidad utveckling, öppna webbstandarder.

Integrerad B2B-funktionalitet

Adobe Commerce levererar branschledande B2B- och B2C-handelsfunktioner från en enda plattform. Ge dina företagskunder möjlighet att skapa företagskonton, ställa in flera köpare och definiera personliga arbetsflöden för godkännande av inköpsorder med enkla självbetjäningsverktyg. Skapa anpassade kataloger och prislistor för att säkerställa att köpare får avtalsvillkor när de köper online. Ge snabba, friktionsfria inköp med snabba beställningsformulär, rekvisitionslistor och ett strömlinjeformat arbetsflöde för anbudsförfrågan. Och använd säljarassisterad shopping för att logga in som kund för att hjälpa dem att felsöka problem eller spara tid genom att göra beställningar för deras räkning.

Lagerhantering

Förbättra driftseffektiviteten med integrerade funktioner för lager- och leveranshantering med flera källor. Tilldela och spåra produkter på flera platser, ställ in affärsregler för att kontrollera orderuppfyllelse från flera platser, förhindra lager och påskynda leveransen. Tillåt kunder att köpa online och hämta i butik (BOPIS).

Kraftfull administratörsupplevelse

Arbeta effektivt med ett modernt och intuitivt användargränssnitt. Med en instrumentpanel kan du övervaka ditt företag med snabb åtkomst till försäljning, order, sökterm och bästsäljande produktdata. Förbättrad navigering och sökning gör det enkelt att hitta information, och hanteringsskärmar kan anpassas och sparas för att påskynda dagliga uppgifter.

Teknisk support och kontosupport

Dra nytta av ett team av experter som är dedikerade till att hjälpa dig att lyckas. Teknisk support är tillgänglig dygnet runt för att hjälpa dig att snabbt lösa tekniska problem och frågor, och dedikerade kontoansvariga lär känna ditt företag så att de kan peka dig till rätt resurser och hjälpa dig att få ut mesta av din Adobe Commerce-plattform.

Molninfrastruktur

Fokusera på att växa ditt företag snarare än att hantera din IT-infrastruktur. Adobe Commerce-molnet ger en högpresterande, säker och tillförlitlig molnbaserad miljö som är utformad för att stödja alla Adobe Commerce-butiksdistributioner. Med hög tillgänglighet och skalbarhet, Web Application Firewall och DDoS-skydd och högsta prestanda som levereras av ett höghastighets-CDN och prestandahanteringsverktyg kan du leverera den upplevelse som dina kunder efterfrågar.

Kontakta oss på Eastlane för att ta reda på mer